HBmag هر آنچه درباره استانبول لازم است بدانید
Hbgroup
مقالات
دسته بندی ها
برچسب ها
HBmag
دسته بندی ها
بازگشت به سایت
خرید خانه در استانبول زندگی در استانبول گردشگری در استانبول شهروندی ترکیه گپ تایم استانبول فیلم و سریال ترکیه حساب بانکی و سرمایه گذاری در ترکیه
بیوگرافی بازیگران سریال عروس استانبول

بیوگرافی بازیگران سریال عروس استانبول

بیوگرافی بازیگران سریال عروس استانبول و عکس‌های آن‌ها و نام‌های نقش‌هایشان در دسترس شما علاقه‌مندان قرار دارد.
مجموع بازدید : 3222 زمان مطالعه : 2 دقیقه و 18 ثانیه

بیوگرافی بازیگران سریال عروس استانبول و عکس‌های آن‌ها و نام‌های نقش‌هایشان در دسترس شما علاقه‌مندان قرار دارد.این سریال با داستان جذاب و اجرای قوی بازیگران، توانسته است محبوبیت بالایی را در میان تماشاگران کسب کند.

سریال عروس استانبول، یکی از محصولات تلویزیونی ترکیه است که در سال‌های 2017 تا 2019 ساخته شده است. این سریال توسط چنگیز چاتای کارگردانی شده و توسط زینب گونای تهیه شده است. عروس استانبول در سه فصل و با 87 قسمت به انتشار رسیده است، که هر قسمت طولی برابر با 120 دقیقه دارد. این سریال در جشنواره بین‌المللی امی سال 2018 نامزد بهترین سریال شده بود.

ثریا، یک جوان بی والدین است که بدون حضور پدر و مادرش بزرگ شده است. این شرایط سبب شده تا او از کودکی مسئولیت‌پذیری بالایی داشته باشد. اما این تجربه بیش از حد درون‌نگری و مغروری در او ایجاد کرده است. ثریا از نظر مالی و اجتماعی در یک زندگی متوسط به سر می‌برد، اما به دلیل خودبینی بیش از حد، نمی‌تواند رضایت واقعی را در زندگی خود پیدا کند. بنابراین، برای او ایجاد تعادل و تغییر در نگرش از اهمیت بالایی برخوردار است.

بعد از آشنایی با فاروک (اوزجان دنیز) که فردی ثروتمند است قصد ازدواج با وی را دارد اما مادر فاروک از قبل عروس مد نظرش را انتخاب کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال عروس استانبول

بیوگرافی بازیگران سریال عروس استانبول

اوزجان دنیز (فاروک) و بیوگرافی بازیگران سریال عروس استانبول

اوزجان دنیز، هنرمند چندگانه‌ای است که در زمینه‌های مختلف هنری فعالیت می‌کند. او در تاریخ 19 می 1972 در شهر آنکارا به دنیا آمد. در سن 13 سالگی، او با شروع فعالیت در تئاتر، عشق خود را به هنر و نمایش کشف کرد. سال بعد، او به فراگیری موسیقی پرداخت و این مهارت را نیز به دست آورد. همچنین، او در سال‌های بعدی به عنوان بازیگر، خواننده و تهیه کننده در صنعت سینما و تلویزیون فعالیت کرد و توانست خود را به عنوان یک هنرمند چندگانه معتبر و محبوب جا بزند.

بیوگرافی بازیگران سریال عروس استانبول

آصلی انور (ثریا) و بیوگرافی بازیگران سریال عروس استانبول

آصلی انور، بازیگری است که در لندن به دنیا آمده و تحصیلات خود را در رشته تئاتر انجام داده است. وی در سال 2002، در سن 18 سالگی برای اولین بار به عنوان بازیگر در مقابل دوربین قرار گرفت. اما وقتی سال 2014 فصل اول سریال گمشده را ایفا کرد، شهرت و شناختی وسیع به دست آورد. این سریال به طور ویژه به تماشاگران جوان مورد توجه قرار گرفت و موجب شناخت بیشتر آصلی انور شد.

بیوگرافی بازیگران سریال عروس استانبول

ایپک بیلگین (اسما)

ایپک بیلگین، تئاتریست ترکیه‌ای، در سال ۱۹۵۶ در استانبول متولد شد. او در دانشگاه محلی به تحصیل در رشته تئاتر پرداخت و در سال ۱۹۸۸ به عنوان بازیگر در تئاتر بروی صحنه رفت، اما علاقه او به هنر و تئاتر به ترجمه هم گسترش یافت و اکنون به عنوان یک مترجم هم فعالیت می‌کند.

ایپک بیلگین در طول سال‌ها، با تیم‌های مختلف تئاتر و بازیگران مشهور همکاری کرده است. او در نمایش‌های متعددی شرکت کرده و در تولیدات تئاتری برجسته‌ای نقش داشته است. بیلگین از زمانی که به تئاتر رفته، موفقیت‌های چشمگیری را به دست آورده است و نام او به عنوان یکی از بهترین تئاتریست‌های ترکیه شناخته شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال عروس استانبول

صالح بادمجی (فکرت)

صالح بادمجی، بازیگر مشهور ترکیه‌ای، در تاریخ 15 آگوست 1984 در شهر ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او فارغ التحصیل هنرستان دولتی وابسته به دانشگاه استانبول است. صالح بادمجی در سال 1994 با بازی در فیلمی به نام "Mıymıntılar Kralı" وارد دنیای بازیگری شد. صالح بادمجی همچنین در حوزه هنرهای دیگر نیز فعالیت دارد. او به عنوان یک صداپیشه نیز شناخته شده و در برخی از فیلم‌ها و بازی‌های ویدئویی صدای شخصیت‌های مختلف را اجرا کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال عروس استانبول

دیلارا آکسویک (ایپک)

دیلارا آکسویک، بازیگر ترکیه‌ای، در سال ۱۹۸۷ در شهر کارشیاکا ترکیه متولد شد. او فارغ التحصیل مرکز هنری موجدت قیزن می باشد و به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای در صنعت سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند. اولین بار در سال ۲۰۱۲ با سریال تلویزیونی با نام "Evlerden Biri" (یکی از خانه‌ها) به روی صحنه رفت.

بیوگرافی بازیگران سریال عروس استانبول