HBmag هر آنچه درباره استانبول لازم است بدانید
Hbgroup
مقالات
دسته بندی ها
برچسب ها
HBmag
دسته بندی ها
بازگشت به سایت
خرید خانه در استانبول زندگی در استانبول گردشگری در استانبول شهروندی ترکیه گپ تایم استانبول فیلم و سریال ترکیه حساب بانکی و سرمایه گذاری در ترکیه
اپلیکیشن صاحبیندن

اپلیکیشن صاحبیندن

سایت صاحبیندن از گروه تجاری آکسوی در سال ۲۰۰۰ میلادی تأسیس شد و به عنوان یک پلتفرم آگهی آنلاین در ترکیه فعالیت می‌کند.
مجموع بازدید : 315 زمان مطالعه : 3 دقیقه و 48 ثانیه

اپلیکیشن صاحبیندن از گروه تجاری آکسوی در سال ۲۰۰۰ میلادی تأسیس شد و به عنوان یک پلتفرم آگهی آنلاین در ترکیه فعالیت می‌کند. این سایت با ارائه خدماتی مشابه سایت دیوار در ایران، در طی ۲۰ سال گذشته موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده و به عنوان بزرگترین و موفق‌ترین شرکت استارت‌آپی در ترکیه شناخته می‌شود.

این پلتفرم توانست با ارائه خدماتی متنوع و با کیفیت، رضایت کاربران خود را جلب کند و به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای خرید و فروش محصولات مورد تقاضا در بازار ترکیه شناخته شود. از طرفی، ارائه خدمات متنوع و ساده‌سازی فرآیند ثبت آگهی و جستجوی محصولات، به کاربران این سایت امکان می‌دهد به راحتی و با سرعت بیشتری به نیازهای خود برسند. سایت صاحبیندن با توانایی خود در ارائه خدمات متنوع و کیفیت بالا، توانسته است بازار کار خود را گسترش دهد.

مجموعه صاحبیندن به عنوان یک اپلیکیشن کاربردی، در حال حاضر با بیش از 550 کارمند ثابت و بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال در ماه، یکی از پرطرفدارترین و محبوبترین اپلیکیشن ها در دسته بندی خود محسوب می شود. با بیش از 8 میلیارد بازدید کننده از صفحات و بیش از 5 میلیون لیست فعال، این اپلیکیشن به یک جامعه بزرگ تبدیل شده است که در آن کاربران می توانند اطلاعات و تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و ارتباط برقرار کنند.

همچنین بخوانید: " شرایط دریافت شهروندی ترکیه "

اپلیکیشن صاحبیندن

اپلیکیشن صاحبیندن چه افتخاراتی دارد؟

صاحبیندن به عنوان اولین و برترین شرکت تجارت الکترونیک در ترکیه شناخته می‌شود. آن‌ها همچنین افتخار دارند که عنوان "دفتر سبز" را برای دفتر مرکزی خود در استانبول دریافت کرده‌اند. طبق آمار شرکت تحقیقاتی GEMIUS تا سال 2019، صاحبیندن در رده هشتم بین 60.3 میلیون کاربر اینترنت در ترکیه قرار دارد و بهترین عملکرد را در مقایسه با رقبای خود نظیر LETGO، TRENDYOl و N11 از خود نشان می‌دهد.

اپلیکیشن صاحبیندن با کسب رده اول جایزه ویژه «یادگیری مادام العمر» در نظرسنجی برترین کارفرمایان ترکیه، به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در زمینه منابع انسانی شناخته شده است. این شرکت به عنوان برترین کارفرمایان ترکیه توسط شرکت OWNER.Com که یکی از معتبرترین سازمان‌های مربوط به منابع انسانی در جهان است، انتخاب شده است. این انتخاب نشان دهنده تلاش‌های بی‌وقفه و نتایج موفقیت‌آمیز شرکت صاحبیندن در بهبود فرآیندهای آموزشی و توسعه‌ی مستمر کارکنان آن می‌باشد. این جایزه، تلاش‌های صاحبیندن در ایجاد یک فرهنگ سازمانی پویا و پشتیبانی از یادگیری مادام العمر را تشویق می‌کند و به شرکت اعتبار و ارزش افزوده می‌بخشد.

اپلیکیشن صاحبیندن و ثبت نام در آن

برای استفاده از اپلیکیشن صاحبیندن در ایران و سایر کشورها به جز ترکیه، لازم است که در ابتدا در این اپلیکیشن ثبت نام کنید. برای ثبت نام، شما باید دکمه "Sign Up" یا "Hesap Aç" یا "Üye Ol" را مانند سایر اپلیکیشن‌ها کلیک کنید و مراحل ثبت نام را تکمیل کنید. خبر خوب این است که برای ثبت نام و استفاده از اپلیکیشن، تنها نیاز به یک ایمیل دارید و می‌توانید با دریافت کد وریفای از طریق ایمیل، مراحل ثبت نام را تکمیل کنید و نیازی به وریفای از طریق سیم کارت ندارید. البته برای ثبت آگهی در این اپلیکیشن، لازم است شماره موبایل خود را وریفای کنید، اما این در حال حاضر برای شما ضروری نیست. در صورت نیاز، می‌توانید مقاله "معرفی اپراتورهای ترکیه " را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع کسب کنید.

همچنین بخوانید:"اپلیکیشن trendyol_hepsiburada در ترکیه"

اپلیکیشن صاحبیندن

امکانات و بخش‌های مختلف اپلیکیشن صاحبیندن

برای دسترسی و استفاده از امکانات صاحبیندن، شما می‌توانید به دو روش مختلف اقدام کنید. اولین روش، استفاده از سایت صاحبیندن است که می‌توانید از طریق آن به اطلاعات مربوط به صاحبیندن دسترسی پیدا کنید. همچنین، روش دیگری که می‌توانید از آن استفاده کنید، استفاده از اپلیکیشن موبایل صاحبیندن است که به شما امکان می‌دهد از طریق تلفن همراه خود به اطلاعات مربوط به صاحبیندن دسترسی پیدا کنید.

این امکانات به دو زبان ترکی و انگلیسی در دسترس هستند، اما باید توجه داشته باشید که زبان اصلی سایت و اپلیکیشن، ترکی است. بنابراین، برای معرفی بخش‌ها و امکانات موجود در سایت و اپلیکیشن صاحبیندن نیز از زبان ترکی استفاده خواهیم کرد.

در صاحبیندن قسمت‌های مختلفی وجود دارد. املاک، وسایل نقلیه، لوازم یدکی و جانبی وسایل نقلیه، لوازم نو و دست دوم، ماشین آلات صنعتی، امور تخصصی و خدمات، تدریس خصوصی، کاریابی، خدمات مراقبتی و نیازمندی حیوانات از جمله قسمت‌های اصلی این سایت هستند. این سایت به کاربران امکان می‌دهد تا در هر یک از این دسته‌ها آگهی‌های خود را ثبت کنند و از خدمات و محصولات موجود در این دسته‌ها بهره‌برداری کنند. این سایت قابلیت جستجو و فیلتر کردن آگهی‌ها را نیز داراست تا کاربران بتوانند به‌راحتی به دنبال مورد موردنظر خود بگردند.

چگونه ملک در صاحبیندن جستجو کنیم؟

جستجوی ملک برای خرید خانه در ترکیه به سرعت و سهولت برقرار شده است. ابتدا باید نوع ملک مورد نظر را انتخاب کنید. برای مثال، اگر به دنبال خرید خانه هستید، باید گزینه KONUT را انتخاب کنید. سپس در صفحه بعد، می‌توانید یکی از گزینه‌های فروشی، اجاره‌ای، اجاره روزانه یا مالکیت زمانی را برای ملک خود انتخاب کنید. این روش ساده و قابل فهم برای جستجوی ملک در ترکیه به شما کمک می‌کند تا به سرعت به نتایج مطلوب برسید.

بعد از انتخاب گزینه مورد نظر، شما به صفحه بعدی هدایت می‌شوید که نوع منزل مسکونی مورد نظر خود را باید انتخاب کنید. در این صفحه، شما با ترتیبی که در تصویر زیر نشان داده شده است، می‌توانید گزینه‌هایی نظیر رزیدانس (برج مسکونی)، خانه مستقل، ویلا، خانه باغ، عمارت و کاخ، عمارت آپارتمانی، خانه تابستانی و خانه پیش ساخته را انتخاب کنید. این گزینه‌ها به شما امکان می‌دهند بسته به نیاز و سلیقه خود، نوع منزل مسکونی را انتخاب کنید.

پس از انتخاب هر کدام از گزینه‌ها، آگهی‌های مربوط به آن نمایش داده می‌شود، اما برای اینکه بتوانید به سرعت ملک مورد نظر خود را پیدا کنید، نیازمند استفاده از گزینه فیلتر کردن یا Filtrele هستید.

در بخش فیلتر کردن، می‌توانید از قسمت‌های مختلفی مانند منطقه آسیایی و یا اروپایی استانبول  آدرس، قیمت، متراژ، تعداد اتاق خواب، عمر ساختمان، سیستم گرمایشی و... استفاده کنید تا آگهی‌ها را بر اساس این موارد مرتب کنید. همچنین، در این صفحه می‌توانید از گزینه سورت کردن یا SIRADA نیز استفاده کنید تا آگهی‌ها را بر اساس قیمت، تاریخ و حروف الفبا مرتب کنید. به این ترتیب، به راحتی می‌توانید ملک مورد نظر خود را پیدا کنید.

سخن پایانی

برای انجام فعالیت‌های تجاری در ترکیه یا خرید و فروش، دانلود اپلیکیشن صاحبیندن ضروری است. این برنامه به شما امکان می‌دهد بسیاری از فعالیت‌های خود را به راحتی انجام دهید. همچنین، به یاد داشته باشید که علاوه بر اپلیکیشن، می‌توانید از خدمات وب سایت نیز استفاده کنید و به صورت آنلاین فعالیت‌های خود را انجام دهید.