HBmag هر آنچه درباره استانبول لازم است بدانید
Hbgroup
مقالات
دسته بندی ها
برچسب ها
HBmag
دسته بندی ها
بازگشت به سایت
خرید خانه در استانبول زندگی در استانبول گردشگری در استانبول شهروندی ترکیه گپ تایم استانبول فیلم و سریال ترکیه حساب بانکی و سرمایه گذاری در ترکیه
بازیگران سریال آیله

بازیگران سریال آیله

سریال ترکی خانواده، که اثر احمد کاتیکشیز است و فیلمنامه نویسی آن را هاکان بونومو بر عهده داشته است، در ایران نیز جزو مجموعه‌های محبوب و پرطرفدار است.
مجموع بازدید : 1970 زمان مطالعه : 2 دقیقه و 12 ثانیه

بازیگران سریال آیله یا همان سریال ترکی خانواده، که اثر احمد کاتیکشیز است و فیلمنامه نویسی آن را هاکان بونومو بر عهده داشته است، در ایران نیز جزو مجموعه‌های محبوب و پرطرفدار است.

علاوه بر داستان جذاب و هیجان‌انگیز، بازیگران سریال آیله نیز به دلیل بازی عالی و قدرتمند خود شهرت دارند. کیوانچ تاتلیتوع و سرنای ساریکایا به خوبی نقش‌های خود را بازی کرده‌اند و احساسات و ابعاد مختلف شخصیت‌هایشان را به خوبی به تصویر کشیده‌اند. بازیگران دیگری مانند مریم اوزرلی و مراد ییلدیریم نیز در سریال حضور دارند و با بازی قوی خود توجه بسیاری را به خود جلب کرده‌اند.

سریال "آیله" توانسته است در بین مخاطبان خود محبوبیت بالایی را کسب کند. داستان جذاب، بازیگران با استعداد و پیام‌های آموزنده و انسانی که در آن به تصویر کشیده می‌شوند، عواملی هستند که سبب شده است این سریال یکی از پرطرفدارترین سریال‌های ترکیه و حتی جهان شود.

بازیگران سریال آیله

بازیگران سریال آیله

سریال خانواده، در بستری از راز و رمزها به تصویر کشیده می‌شود و تلاش اصلان برای نگه داشتن حاکمیت خانواده و مواجهه با تهدیداتی که با ورود دوین به زندگی او به وجود می‌آید، محور اصلی داستان است. با تغییراتی که در زندگی اصلان رخ می‌دهد، این سریال هیجان، رمانتیک و رازآلود را با هم ترکیب می‌کند و برای تماشاگرانش سرگرم‌کننده و جذاب است.

سرنای ساریکایا در نقش دوین

ساریکایا سرنای یکی از بازیگران سریال آیله ، نقش دوین را در سریال آیله به تصویر می‌کشد. او در تاریخ 1 جولای 1991 در ترکیه به دنیا آمد. ساریکایا در دوران تحصیل در مدرسه، تصمیم گرفت به مسابقات زیبایی شرکت کند. به علت استعداد و ظاهری جذاب، وی به سرعت موفق شد و در عرصه بازیگری و مدلینگ فعالیت کند. امروزه، ساریکایا یکی از چهره‌های مشهور و محبوب در ترکیه به شمار می‌رود.

بازیگران سریال آیله

سرنای ساریکایا بازیگر معروف ترک، در 10 تیر 1370 در آنکارا به دنیا آمد. او فرزند سیهان عمران و مصطفی ساریکایا است و در سن 7 سالگی والدینش از هم جدا شدند. پس از جدایی، پدر سرنای دوباره ازدواج کرد و مسئولیت سرپرستی او به مادرش سپرده شد. سرنای می‌گوید که بزرگ شدن بدون پدر تجربه‌ای بسیار سخت و تلخ بوده است. او در سال ٢۰۱٦ رابطه عاطفی با کرم بورسین، همکار خود در یک سریال تلویزیونی، شروع کرد و پس از ٣.۵ سال رابطه، از او جدا شد.

سرنای، در گذشته رابطه عاشقانه‌ای با چاعاتای اولسوی و کرم بورسین داشته است. او بعداً نیز با کمدین مشهور ترک، جم ییلماز رابطه عاشقانه برقرار کرده است. اما در حال حاضر، هیچ خبری از رابطه عاشقانه او منتشر نشده است و وضعیت رابطه فعلی او مشخص نیست.

کیوانچ تاتلیتوع از نقش‌های اصلی و بازیگران سریال آیله

کیوانچ تاتلیتوع، بازیگر و مدلی تبلیغاتی مشهور در ترکیه در تاریخ 27 اکتبر 1983 به دنیا آمد. او دانشجوی رشته سینما در دانشگاه کولتور در استانبول بود و پس از فارغ التحصیلی، در سن 19 سالگی به عرصه مدلینگ وارد شد، اما شهرت و شناخت او بیشتر پس از بازی در سریال محبوب "عشق ممنوع" به دست آمد. این سریال باعث شد کیوانچ به یکی از صورت‌های محبوب و پرطرفدار ترکیه تبدیل شود.

کیوانچ (Kıvanç Tatlıtuğ) در تاریخ 5 آبان 1362 در شهر آدانای ترکیه به دنیا آمد. او فرزند آخر خانواده است و دو خواهر به نام‌های ملیسا و آیپک و دو برادر به نام‌های جم و توگوی دارد. مادربزرگ پدری او از مهاجران آلبانیایی است و بیش از صد سال است در کار نانوایی مشغول به فعالیت هستند.

در مقطع دبیرستان وقتی که حرفه‌ای بسکتبال بازی می‌کرد، به دلیل بیماری پدر، از شهر ادنا به استانبول نقل مکان کرد. او به عنوان یک بازیکن زیر 18 سال، عضو تیم بسکتبال بشیکتاش در استانبول شد. سپس در تیم‌های فنرباغچه، الکرسپور و حتی یک باشگاه آمریکایی به نام تارسوس بازی کرد.

بازیگران سریال آیله

سایر بازیگران سریال آیله

  • جانان ارگودر
  • نجات ایشلر
  • نور سورر