HBmag هر آنچه درباره استانبول لازم است بدانید
Hbgroup
مقالات
دسته بندی ها
برچسب ها
HBmag
دسته بندی ها
بازگشت به سایت
خرید خانه در استانبول زندگی در استانبول گردشگری در استانبول شهروندی ترکیه گپ تایم استانبول فیلم و سریال ترکیه حساب بانکی و سرمایه گذاری در ترکیه
بازیگران سریال روزی روزگاری

بازیگران سریال روزی روزگاری

سریال روزی روزگاری (Öyle Bir Geçer Zaman Ki) یکی از موفق‌ترین سریال‌های ترکیه در دهه ۲۰۱۰ بود. این سریال که توسط کانال دِ (Kanal D) پخش می‌شد، از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ به طول انجامید.
مجموع بازدید : 7813 زمان مطالعه : 2 دقیقه و 24 ثانیه

بازیگران سریال روزی روزگاری، بازیگران بسیار توانا و حرفه‌ای و مشهوری هستند. سریال روزی روزگاری از نظر نقد‌ پذیری نیز موفق بوده است. این سریال توانسته است انتقادات مثبت بسیاری را از منتقدان دریافت کند و به عنوان یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی ترکیه در دهه ۲۰۱۰ شناخته شود.

در نهایت، سریال روزی روزگاری با داستان جذاب، بازیگری برجسته و توصیف دقیق زمان و مکان، به یکی از برترین سریال‌های تلویزیونی ترکیه در دهه ۲۰۱۰ تبدیل شده است. این سریال توانسته است جمعیت بزرگی از تماشاگران را به خود جذب کند و به عنوان یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ترکیه در این دوره شناخته شود.

بازیگران سریال روزی روزگاری

ارکان پتک‌کایا در نقش علی آکارسو یکی از بازیگران سریال روزی روزگاری

ارکان پِتِک‌کایا، بازیگران سریال روزی روزگاری، در شهر دیاربکر به دنیا آمده است. وی در طول سی سال فعالیت در عرصه بازیگری، در برخی از مجموعه‌های تلویزیونی معروف در نقش سادی جوانمرد در سریال اتاق قرمز، رضا در مجموعه دیلا خانم ، علی کاپیتان در سریال روزی روزگاری، و جیهان در مجموعه گوزل (از هم پاشیده) به تصویر کشیده شده است. علاوه بر بازیگری، پِتِک‌کایا همچنین در فعالیت‌های هنری دیگری مانند ضبط موسیقی برای سریال‌ها و کلیپ‌ها نیز شرکت داشته است.

بازیگران سریال روزی روزگاری

عایشه بینگول در نقش جمیله

عایشه بینگل، بازیگران سریال روزی روزگاری، در سال 1975 در استانبول به دنیا آمد. او در سال 1998 از دانشکده تئاتر در هنرستان دانشگاه ایالتی استانبول فارغ التحصیل شد و همچنین از سال 1996 به عنوان بازیگر حرفه‌ای در تئاتر دورن فعالیت خود را آغاز کرد. عایشه بینگل در طول سال‌ها در تئاتر فورا به عنوان بازیگر مهمان حضور یافت و همچنین در فیلم‌ها، تبلیغات و سریال‌های تلویزیونی مختلفی نقش آفرینی کرده است.

بازیگران سریال روزی روزگاری

ویلما الس در نقش کارولین

ویلما الس یک هنرمند چندگانه آلمانی است که در زمینه بازیگری، مدلینگ و طراحی لباس فعالیت می‌کند. او در خانواده‌ای پنج نفره به دنیا آمد و هر دو والدینش مهندس هستند. وی در یک مدرسه دوزبانه آلمانی-فرانسوی تحصیل کرده و با معدل 1.8 فارغ التحصیل شده است. ویلما از سن 10 سالگی بازیگری را آغاز کرد و در همان زمان به کلاس‌های بازیگری، گیتار و رقص نیز می‌رفت. علاوه بر این، ویلما دانشگاه کلن را نیز فارغ التحصیل شده است.

بیشتر بدانید : مهاجرت به ترکیه از طریق خرید خانه

بازیگران سریال روزی روزگاری

آراس بولوت اینملی در نقش مته آکارسو

آراس بولوت اینملی، بازیگران سریال روزی روزگاری است که در تاریخ 25 اوت 1990 در ترکیه متولد شد. وی در دانشگاه فنی استانبول تحصیلات خود را به پایان رسانده و لیسانس مهندسی هواپیما را دریافت کرده است. با این حال، او همچنین از سن 20 سالگی علاقه خود به بازیگری را پیروی کرده است و از طریق بازی در سریال محبوب ترکیه‌ای به نام "حریم سلطان" به شهرت رسید. آراس بولوت اینملی با بازی‌های برجسته و استعداد خود در عرصه بازیگری، جایگاه ویژه‌ای در صنعت سینما و تلویزیون ترکیه پیدا کرده است.

بازیگران سریال روزی روزگاری

فرح زینب عبدالله در نقش آیلین آکارسو

فرح زینب عبدالله (به ترکی استانبولی: Farah Zeynep Abdullah)، بازیگران سریال روزی روزگاری است که در ۱۷ اوت ۱۹۸۹ در استانبول متولد شد. او در زمینه بازیگری به شهرت رسیده است و در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف حضور داشته است.

او در سال ۲۰۱۰، پیشنهاد بازی در سریال ترکی به نام "Öyle Bir Geçer Zaman Ki" را دریافت کرد. این سریال که به معنای "روزی روزگاری" است، برای او به عنوان یک فرصت بزرگ شناخته شد و او برای بازی در آن از دانشگاه مرخصی گرفت. نقش او در این سریال با استقبال خوبی مواجه شد و او به عنوان یک بازیگر واعظ و استعدادمند شناخته شد.

بعد از این سریال، فرح زینب عبدالله در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی بازی کرد و همچنین در تئاتر نیز فعالیت داشت. او با بازی در نقش‌های متنوع و بازیگری قوی خود، توانسته است مورد تحسین واقع شود و جوایز و افتخارات بسیاری را به دست آورد.

بازیگران سریال روزی روزگاری

سایر بازیگران سریال روزی روزگاری

یلدیز چائری آتیکسوی    بِرّین آکارسو
امیر برکه زینجیدی    کودکی عثمان آکارسو
مِتِه هوروزئلو    سونر تالاش‌اوئلو
گون کوپر    بزرگسالی عثمان آکارسو
مِرال چتین کایا    خاله آصفه
رجب رنان بلیک    سلیمان دمیر
صالح بادمجی    هاکان تاتلی اوئلو