HBmag هر آنچه درباره استانبول لازم است بدانید
Hbgroup
مقالات
دسته بندی ها
برچسب ها
HBmag
دسته بندی ها
بازگشت به سایت
خرید خانه در استانبول زندگی در استانبول گردشگری در استانبول شهروندی ترکیه گپ تایم استانبول فیلم و سریال ترکیه حساب بانکی و سرمایه گذاری در ترکیه
سریال کوزی گونی

سریال کوزی گونی

سریال کوزی گونی (Kuzey Güney) یک سریال تلویزیونی درام و اکشن است که در ترکیه ساخته شده است. این سریال در تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۱۱ با پخش اولیه خود آغاز شد.
مجموع بازدید : 713 زمان مطالعه : 2 دقیقه و 7 ثانیه

سریال کوزی گونی (Kuzey Güney) یک سریال تلویزیونی درام و اکشن است که در ترکیه ساخته شده است. این سریال در تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۱۱ با پخش اولیه خود آغاز شد و در شبکه کانال دی ترکیه پخش می‌شد.

سریال کوزی گونی به زندگی دو برادر به نام‌های کوزی و گونی می‌پردازد که علاقه‌ها و شخصیت‌های متفاوتی دارند. داستان سریال بر روی رقابت، خیانت، دوستی و عشق بین این دو برادر تمرکز دارد و در طول قسمت‌های مختلف، روابط آن‌ها و جنگ‌های درونی خانوادگی را نشان می‌دهد. سریال کوزی گونی با بازیگران مطرحی، طرفدار زیادی بین بینندگان ترکیه و سراسر جهان داشته است.

سریال کوزی گونی

خلاصه داستان سریال کوزی گونی

در یک محله یکپارچه و آرام، دو برادر به نام کوزی و گونی در یک خانواده متوسط زندگی می‌کنند. پدر آن‌ها نانوای محله است و با این وجود، طبقه‌بندی خاصی از خشونت و سرسختی را در خود جای داده است. در این همسایگی، دختری به نام جمره زندگی می‌کند و به طور پنهانی، هر دو برادر به او علاقه‌مند هستند. شبی، کوزی تصمیم می‌گیرد با خریدن یک هدیه، راز دلش را به جمره بگوید، اما برادر کوچکتر گونی، پیش از او به جمره می‌رسد و این امر کوزی را به خشم و غضب می‌اندازد. او با پدرش درگیر می‌شود و از خانه خارج می‌شود، تا زمانی که آرامش و صلح را در جایی دیگر پیدا کند.

گونی به خانه برمی‌گردد و بلافاصله پس از آگاهی از وقوع اتفاق، عجولانه به دنبال کوزی می‌رود و او را در خیابان پیدا می‌کند. بی‌اعتنا به هر چیز دیگری گونی، کوزی را به ماشین خود دعوت کرد. در حین سوار شدن به ماشین، مشکلاتی بین آن‌ها پیش آمد و در این میان گونی به صورت تصادفی با یک پسر جوان تصادف کرد. این تصادف موجب مرگ پسر شد ولی عجیب‌تر اینکه، کوزی این حادثه را گردن گرفت و به زندان فرستاده شد. حال در زمان حال کوزی که از زندان آزاد شده، تصمیم می‌گیرد به محله‌ی خود بازگردد.

سریال کوزی گونی

در یک داستان جذاب و هیجان انگیز، دختری ثروتمند عاشق گونی، یک پسر فقیر می‌شود. این عشق ناگهانی و غیرمنتظره از سوی دختر، باعث می‌شود که او تصمیم بگیرد روابط خود را با مرد دیگری که نامزدش است، بهم بزند و تمام قلب و روح خود را به گونی واگذار کند. در همین حال، کوزی، یک جوان خلافکار که در زندان تبدیل به یک بوکسور حرفه‌ای شده است، برای کسب درآمد و زنده ماندن به مسابقات خیابانی بوکس شرکت می‌کند. اما هنگامی که فرهاد، آدمی که در گذشته به کوزی آسیب رسانده بود، در یکی از مسابقات حاضر می‌شود، کوزی تصمیم می‌گیرد انتقام خود را از او بگیرد و به دنبال او می‌رود.

داستانی که درباره جمره و باریش است، نشان می‌دهد که عشق گاهی اوقات قدرت خود را در مقابل اتفاقات غیرمنتظره از دست می‌دهد. جمره به خاطر یک سری اتفاقات با باریش ازدواج می‌کند، اما در پایان این رابطه به تلخی می‌رسد...

سریال کوزی گونی

در سریال ترکی "کوزی و گونی" که به عنوان یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ترکیه شناخته می‌شود، مجموعه‌ای از بازیگران مشهور و استعدادمند حضور دارند. کیوانچ تاتلیتوغ با نقش کوزی تکین‌اوغلو، بورا گولسوی با نقش گونی تکین‌اوغلو، اویکو کارایل با نقش جمره و هازار ارگچلو با نقش سیمای، از جمله بازیگرانی هستند که با بازی خود در این سریال مورد توجه قرار گرفته‌اند.

علاوه بر این، بازیگران دیگری مانند باده ایشچیل با نقش بانو سینانر، چائداش اونور اوزتورک با نقش باریش، مصطفی آوکیران با نقش سامی پدر کوزی و گونی، سمرا دینچر با نقش حندان مادر کوزی و گونی، و زرین تکیندور با نقش گلتن مادر جمره نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین حضور هاله سویگازی با نقش ابرو مادر بانو و باریش، تورگای کانتورک با نقش فرهاد و مروه بولوئور با نقش زینب، در این سریال حضور دارند.