HBmag هر آنچه درباره استانبول لازم است بدانید
Hbgroup
مقالات
دسته بندی ها
برچسب ها
HBmag
دسته بندی ها
بازگشت به سایت
خرید خانه در استانبول زندگی در استانبول گردشگری در استانبول شهروندی ترکیه گپ تایم استانبول فیلم و سریال ترکیه حساب بانکی و سرمایه گذاری در ترکیه
سینماهای روباز استانبول

سینماهای روباز استانبول

سینماهای روباز استانبول، موضوعی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. هنگامی که هوا گرم‌تر می‌شود، بیشترین تمایل و رغبت افراد به خارج شدن از خانه، گردش و تفریح در محیط‌های باز افزایش می‌یابد.
مجموع بازدید : 295 زمان مطالعه : 4 دقیقه و 2 ثانیه

سینماهای روباز استانبول، موضوعی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. هنگامی که هوا گرمتر میشود، بیشترین تمایل و رغبت افراد به خارج شدن از خانه، گردش و تفریح در محیطهای باز افزایش مییابد. به منظور جذب مهمانانی که در تابستان به استانبول سفر میکنند، مسئولان شهری این شهر برنامههای متنوع و جذابی را در نظر گرفتهاند.

این برنامهها شامل تورهای تاریخی، بازدید از موزهها، سفرهای قایقرانی در بوسفور و تقویت برنامههای فرهنگی و هنری میشوند. از طرفی، شهر این امکان را فراهم کرده است تا افراد بتوانند در فضاهای سبز شهر، پارکها و باغات عمومی ورزش و تفریح خود را انجام دهند. همچنین در شهر استانبول بازارهای محلی، رستورانها و کافههای باز در دسترس گردشگران است تا بتوانند در آنجا غذا بخورند و لذت ببرند.

سینماهای تابستانی روباز یکی از فعالیتهای جذاب در استانبول هستند. اگرچه تعداد آنها زیاد نیست، اما میتوانند یک شب خاطرهانگیز را در سفر تابستانه با تور استانبول برایتان رقم بزنند. با همراهی با استانبول سرا، میتوانید با سینماهای تابستانی استانبول آشنا شوید.

سینماهای روباز استانبول

Vialand Acık Hava Sineması؛ از سینماهای روباز استانبول

Cinemaximum، پخشکننده فیلم محبوب در استانبول یا شاید تمام ترکیه است. این شرکت، مجموعههای سینمایی با کیفیت را در مراکز خرید و نقاط مهم شهر ایجاد کرده است. با ارائه تجربه سینمایی بهتر و جذاب برای مردم، Cinemaximum به عنوان مقصد اصلی برای دیدن فیلمهای جدید و هیجان انگیز در استانبول شناخته میشود.

با داشتن تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی روز، Cinemaximum برای علاقهمندان به سینما یک تجربهی واقعی و تلفیقی از صدا، تصویر و تکنولوژی فراهم میکند. همچنین، این شرکت به برنامههای ویژهای مانند نمایشهای متعدد و پیشنمایشهای اختصاصی پرداخته و تلاش میکند تا تجربهی سینمایی را به یک سطح بالاتر برده و فراوانی گزینهها را برای علاقهمندان به سینما فراهم کند. به همین دلیل، Cinemaximum به عنوان یکی از بهترین پخشکنندههای فیلم در استانبول و ترکیه شناخته میشود

شرکتی که در مجموعه تفریحی ویالند فعالیت میکند، با ارائه سینمای روباز در تابستانها توانسته است مجموعه خود را در این شهر بهبود بخشد. این سینما هر شب تابستان فیلمهای جذابی را با تاخیر نسبت به اکران جهانی پخش میکند، با این حال برای آگاهی از فیلمهای پخش شده باید صفحه فیسبوک این مجموعه را دنبال کنید. پخش فیلمها در ساعت ۱۰:۱۵ شب برگزار میشود به استثنای روزهای بارانی.

سینماهای روباز استانبول

سینما cengelkoy Yazlık

سینما cengelkoy Yazlık یکی از مراکز تفریحی و سینماهای روباز استانبول است که در تابستان ها برای علاقهمندان به فیلم باز میشود. این مرکز در واقع یک زمین فوتسال است که برای پخش فیلمها به یک سینما تبدیل میشود و زیر نور ستارگان، عشق فیلمها و سینما را برای مخاطبان به ارمغان میآورد. اما لازم به ذکر است که فقط فیلمهای ترکی در این سینما به نمایش گذاشته میشود و لیست پخش آن نیز به عناوین برتری اختصاص دارد که در طول سال پخش شده و مورد استقبال قرار گرفتهاند.

همچنین بخوانید: "جشنواره‌های بین‌المللی فیلم ترکیه"

ENKA Esref Denizhan؛ از سینماهای روباز استانبول

سالن خاص ENKA Esref Denizhan یک فضای چند منظوره است که علاوه بر اجراهای تئاتر و موسیقی، برای نمایش فیلم نیز استفاده میشود. هر شب در این سالن میتوانید فیلمهایی را ببینید که در سینماهای استانبول به اکران رسیدهاند، بدون اینکه نیازی به خارج شدن از این مجموعه داشته باشید. تابستانیها در ENKA با برنامهی تماشا فیلمهای برگزیدهای از سینماهای استانبول، هم ترکی و هم خارجی، سپری خواهد شد و جزئیات این برنامه پیش از ورود به تابستان اعلام میشود.

سینماهای روباز استانبول

Istanbul Modern

باغ استانبول مدرن یک مرکز هنری برجسته است که امکان دسترسی به نمایشگاه ها، کارگاه های هنری و فعالیت های گوناگون هنری را فراهم می کند. این مجموعه همچنین یک سینمای روباز دارد که در آن فیلم های هنری جهانی پخش می شود و برای دوستداران سابقه سینما نیز جذاب است. هر نوبت حدود ۱۰۰ نفر می توانند در مبلمان راحتی سینما به تماشای فیلم بپردازند، بنابراین اگر شما یک هنرمند سینما هستید و از تماشای فیلم با دوستان خود لذت می برید، Istanbul Modern بهترین مکان برای شما خواهد بود.

سینماهای روباز استانبول


Deniz Private Acık Hava Sineması؛ سینماهای روباز استانبول

سینمای روباز Ataşehir یک گزینه فوق العاده برای تماشای فیلم در استانبول است. این سینما در یک اقامتگاه خصوصی واقع شده است که به شما اجازه میدهد در کنار استخرها فیلم ببینید. صندلیها در چند ردیف دور استخر قرار میگیرند که به شما امکان دراز کشیدن و لذت بردن از فیلم را میدهد. این سینما در طول تابستان همواره فیلمهای بینالمللی را پخش میکند و به شما تجربهی منحصر به فردی را ارائه میدهد.

سینماهای روباز استانبول